Keresés

Fotógaléria

Otthoni babamászóka és csúszda mozgásfejlesztő játék.

Mozgásfejlesztő és egyensúly koordináló eszköz (játék ) babák számára.                                                                           

Kedves Anyuka és Apuka !  

Minden szülő szeretné gyermekét a legjobb tudással és odaadással felnevelni hogy a legjobb ,legügyesebb emberke váljon belőle az Önök nagy büszkeségére. A mi cégünk igyekszik ebben segítséget nyújtani termékeink kínálatával. Az általunk gyártott eszközöket a legnagyobb biztonság, odafigyelés és szeretet övezi. Igyekszünk legjobb tudásunk és odaadásunk szerint eljárni minden termékünk tervezése és gyártása során.

A jelenleg is több éve gyártott babakarámok, babakerítések mellett kezdtük gyártani a létrás babamászókát. A babamászóka / csúszda otthonunkba csempészi a játszóterek hangulatát. A csöppségek számára veszélyesebb lenne a kültéri játékokon megtanulni mindazt amit otthoni környezetben ellenőrzött körülmények között tehet meg. A kültéri játékok , ügyességi eszközök nem alkalmasak a csöpp emberkék számára. A babák otthon teszik meg első bizonytalan lépéseiket a világ felfedezésére. Később egyre nő a vágy és a tér ennek elérésére. A szülők aggodalommal figyelik minden lépésüket. A babamászóka legfontosabb előnye hogy segíti a mozgás koordináció fejlődését , az egyensúly és veszély érzet kialakulását. Nem utolsó sorban segít kielégíteni a babák végtelen mozgásigényét. 

Kezdetekben a babáknak semmilyen veszélyérzetük nincs viszont a mozgásigényük , felfedezési vágyuk határtalan. Az általunk gyártott babakarámok, babarácsok kizárják a különböző veszélyforrásokat. A babamászóka megnyitja a lehetőséget arra hogy gyermekünk ellenőrzött körülmények között megismerje a különböző veszélyforrásokat ami például a mélységérzet kialakulását segíti. Mindezt játékos formában lehet elérni és eközben fejlődik a mozgáskoordináció és kielégítést nyer a mozgás iránti vágy.

 

A babamászóka használata

Az általunk gyártott babamászóka több funkciót tölt be. Külön használható a létra elem és kiegészítve a rámpa elemmel külön „hegymeneti” mászóka lesz. A rámpa elemet megfordítva csúszdaként használható. Több darab vásárlása esetén valóságos edző terem , „kalandpark” alakítható ki.

Itt szeretném kedvenc mottómra felhívni a figyelmet miszerint : „ a szülői gondos felügyeletet nem pótolja semmi „A babamászóka tervezése során előtérbe helyeztük Maria Montessori elveit. Figyelemre méltó hogy ezeket az elveket ez a páratlan pedagógus hölgy az 1900 -as évek elején fektette le melyek máig is érvényesek és a jövőben is örök értékűek lesznek.              

Maria Montessori pedagógus 1910 ben általánosan elfogadott korszakalkotó és máig is használatos pedagógiai tudományos elvei szerint készült termék.

Maria Montessori

Segít a babának a mozgás határainak , azzal járó veszélyforrások felismerésére Ezzel együtt fejleszti az egyensúly érzet kialakulását és a babák felfedező és mozgás igényét játékosan elégíti ki.

Érzékszervi fejlesztésen keresztül megvalósuló, motiváló játék- és munkaeszközöket használt (Montessori eszközök), de ő alkalmazott először az óvodában a gyerekekhez méretezett berendezési tárgyakat (székeket, asztalokat, polcokat), és nagy mennyiségben játékokat, amelyeket a gyerekek bármikor levehettek a polcról (de saját maguknak kellett visszatenniük). Sok ilyen, ma már banálisnak tűnő „módszere” és „eszköze” abban a korban kirívónak és szabadelvűnek hatott. Nevelési módszeréből kizárta a tekintélyelvűséget, mivel azt tapasztalta, hogy azzal éri el a legnehezebben a kívánt eredményt, ehelyett ötletes nevelési módszereket, trükköket dolgozott ki. Montessori hatása Németországban, Hollandiában és Olaszországban a legerősebb, de Amerikában is jöttek létre Montessori-iskolák. Számosan tanulmányozták, s követték, vagy részben más reformpedagógiai módszerekkel ötvözve alkalmazták nevelési gyakorlatát (köztük Margaret Naumburg, Helen Parkhurst). 1929-ben alakult meg a Nemzetközi Montessori Szövetség (AMI), amely Dániában tartotta első kongresszusát, s ma is létező nemzetközi egyesület. Magyarországi Montessori Egyesület is működik.

Montessori pedagógiájának alaptézise máig nem avult el: „a gyermek tisztelete, mert Maria Montessori szerint minden gyermekben él a cselekvési vágy és a világ megismerésének igénye, ennélfogva biztosítani kell számukra a spontán, szabad tevékenység lehetőségeit, a megfelelő környezetet. A gyermek maga végezzen el mindent, ami fejlődését elősegíti, önmaga alkossa meg képzeteit, fejlessze érzékszerveit, építse fel tudatát. A nevelő nem ‘informátor’ hanem a tanulók individuális önművelési folyamatának hátterében tevékenykedő ‘organizátor.’ Az öntevékenységhez a pedagógiai célok megvalósításához szükségesek a nevelés tartalmát hordozó, önerősítésre, önfejlesztésre épülő speciális fejlesztő eszközök, amelyekkel a gyermek szabadon, saját időbeosztása szerint tevékenykedik, szem előtt tartva társai érdekeit.”